loading


#

IRONIC


WEB TABANLI     MERKEZİ YÖNETİM     KOLAY VE HIZLI KURULUM

IRONIC, iş sağlığı ve güvenliği alanında bilişim alt yapısı oluşturmak amacıyla 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, ISO14001, OHSAS18001 yönetim sistemleri çerçevesinde hazırlanmış web tabanlı bir otomasyon projesidir. İşyeri sağlık ve güvenlik birimlerindeki tüm işlemler yazılım paketi sayesinde takip edilebilir, sorgulanabilir ve raporlanabilir hale getirilmiştir.

IRONIC, web tabanlı olduğu için Intranet ve Internet ortamlarında çalışır. Intranet & Internet’e erişilebilen herhangi bir bilgisayardan ve istediğiniz zaman, raporlarınıza, sorgularınıza ve istatistiki verilerinize erişebilirsiniz. Bakımı kolaydır. Son derece önemli ve gizli olan sağlık bilgileri, kurum merkezi veritabanınızda tutulur. Böylece kullanıcı bilgisayarlarının yedeklenmesi, güncellenmesi ve ekstra güvenliğinin sağlanması gerekmez.

HEDEF KİTLE

IRONIC, gerek bünyesinde iş sağlığı ve güvenliği birimi bulunduran, gerekse iş sağlığı ve güvenliği hizmetini dışarıdan temin eden tüm özel ve devlet kurum / kuruluşlarında ve Ortak Sağlık Güvenlik Birimlerinde (OSGB) kullanılabilir.

Amaç - Kapsam & Kullanıcı Profili

IRONIC özellikle işyeri sağlık ve güvenlik birimlerinin işlerini kolaylaştıran, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan, yönetsel kararların alınmasında, düzenleyici ve önleyici aksiyonların planlanmasında etkin rol oynayan entegre bir çatı sunar.




Akademedya Yazılım'ın 2006 yılından bu yana alanında yetkin işyeri hekimi, iş güvenliği uzmanları ve işyeri sağlık & güvenlik birimi çalışanlarının danışmanlığında sürekli geliştirdiği IRONIC, Türkiye'de 200+ kurumsal firmada, 500+ tekil şirkette ve çeşitli OSGB'lerde 500.000+ uç personele sağlık ve güvenlik alanında hizmet verecek şekilde kullanılmaktadır.




Sağlık ve güvenlik birimlerindeki tüm prosesler, yasal mevzuata uygunluk kriterleri esas alınarak, yazılım paketi bünyesindeki modüler yapı sayesinde rahatça yönetilebilmekte, iş akışındaki süreçler izlenebilir hale gelmekte, sistematik olarak depolanan verilerin esnek ve parametrik uygulama ara yüzlerinden sorgulanabilmesi / raporlanabilmesi sağlanmaktadır.

Dinamik kullanıcı-rol modeli sayesinde yazılıma sınırsız sayıda kullanıcı ekleme imkânı sunar. Uygulamanın ana kullanıcıları işyeri hekimleri, İSG birimi yardımcı sağlık personelleri, iş güvenliği departmanı çalışanları, insan kaynakları, bilgi sistemleri, üst yönetim kullanıcıları vb. olmakla birlikte; anonim ara yüzler ve son kullanıcı sağlık ve güvenlik portali modülü ile kısıtlı profillerin dışında tüm çalışanların hizmet alabileceği bir yapı sunar.




GENEL ÖZELLİKLERİ
  • Web tabanlı
    Kullanıcı bilgisayarlarında hiç bir kurulum ve konfigürasyon gerektirmez (İnternet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox desteği)
    Dinamik ve güçlü altyapısı ile sektör bağımsız
    Çoklu şirket ve lokasyon desteği ile merkezi yönetim
    Kullanıcı dostu ara yüzler sayesinde hızlı ve kolay kullanım
    Güçlü merkezi yetkilendirme modülü sayesinde çok güvenli
    Active Directory ile entegre login sistemi
    Esnek ve gelişmiş sorgulama ara yüzleri
    Grafiksel raporlar, ofis uygulamalarına veri transferi
    Bildirimi zorunlu formları otomatik olarak oluşturur
    Muayene ekranlarında tüm verileri tek ekrandan ve arama motorları sayesinde hızlı şekilde girilebilme imkanı
    Kullanıma hazır ön tanımlı veritabanı
    Veri madenciliği desteği ile geliştirilecek karar destek modülü, iş kazası ve meslek hastalıkları sayılarını azaltıcı yönde pro-aktif yönlendirmeler yapabilme
    Personel Kartı sayesinde, kişilerin tüm verilerini tek ekranda detaylı sunabilme
    ICD-10 hastalık kodlarını kullanabilme imkanı , güncel hastalık ve ilaç bilgileri
    Detaylı doküman / eklenti yönetimi modülü ile her dosya formatında eklenti saklayabilme

  • Elektronik ortamdan yürütülmeye başlanan süreçler ile önemli ölçüde kağıt ve zaman tasarrufu
    T.C. mevzuatı, kurum standartları ve iç tüzükleri ile “Yasal ve Diğer Şartlar”ın takibi
    Personel bilgilerini, firmanızın kullandığı herhangi bir insan kaynakları veritabanından ve uygulamasından (SAP,Humanist,Poldy,Opera,Logo, vb. programlar) otomatik olarak güncelleme imkanı
    Gelişmiş Risk Değerlendirme Modülü
    Eğitim ve denetim planlarının etkin takibi
    Portal niteliğinde tasarım, etkileşimli ana sayfa ve modül kısayolları ile asistan bir uygulama
    Ana sayfa hatırlatmaları (dashboard) ve e-posta bildirimleri ile sürekli canlı sistem
    Developer Express geliştirme platformu ile kullanıcı dostu görünüm, şık ara yüzler, sürükle & bırak esnekliği de sunan iş zekası çözümleri, sorgu, rapor ve grafik çıktıları
    Güncel Microsoft teknolojileri ile geliştirme ve MS Sql Server veritabanı desteği


Modüller
  • Dinamik Alt Yapı Kütüphaneleri
    Aşı Modülü
    Toplu Veri Transferi Modülü
    Stok Takip Modülü
    İç Mesajlaşma Modülü
    Toplu E-Posta ve Anket Modülü
    Muayeneler
    İşe Giriş Muayenesi
    Periyodik Muayene
    Poliklinik Muayenesi
    İşe Dönüş Muayenesi
    İş Kazası Muayenesi
    RPT Muayenesi
    Acil Müdahale
    Hemşirelik Hizmetleri – Revir İşlemleri
    Kontrol Muayenesi
    Danışman Hekimlik
    Sağlık Kurul Raporları
    Tetkik İsteği
    Gebelik Muayenesi
    Dış İstirahat Kayıtlarının Takibi
    Odio Kontrol Muayenesi
    Solunum Fonksiyon Testleri
  • Sorgular - Raporlar - İstatistikler
    Muayene ve diğer veri giriş modüllerinden girilmiş tüm verilerin istenilen parametrelere göre sorgulanabildiği sorgu ekranları
    Sistemde depolanan her verinin sorgu ve istatistiğinin alınabilmesi
    Sorgu sonuçlarını ofis dokümanlarına aktarabilme (excel, word, pdf vb.)
    Amaca yönelik ön tanımlı sorgulamalar
    Oluşturulan sorgu kriterlerinin şablon olarak saklanabilmesi
    Bildirimi zorunlu tüm formları (işe giriş formu, iş kazası formu vb.) otomatik çıkarabilme
    Yazıcı çıktısı gerektiren tüm formların (reçete, sevk formu, istirahat formu vb.) otomatik oluşması
    Personel odaklı ön tanımlı sorgu ve istatistikler
    Tamamı sürükle bırak ve pivot tablo mantığı üzerine kurulu dinamik, kullanıcı dostu istatistikler
    Yıl, ay, organizasyon ve daha birçok kriter bazında istatistikler alabilme
    Sayısal istatistiklerin tek tuşla alınabilmesi
    İstatistiklerde otomatik grafik alabilme
    Sayısal istatistik sonuçlarının drill – down veri incelemesinin yapılabilmesi