AKADEMEDYA Yazılım Bilgisayar Eğitim ve Danışmanlık

IRONIC - İşyeri Sağlık Birimi Bilgi Sistemi

IRONIC - İşyeri Sağlık Birimi Bilgi Sistemi

IRONIC - İşyeri Sağlık Birimi Bilgi Sistemi
İşyeri sağlık birimlerinde gerçekleştirilen tüm işlemlerin kayıt altına alınmasını sağlar.
IRONIC, iş sağlığı ve güvenliği alanında bilişim alt yapısı oluşturmak amacıyla 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, ISO14001, OHSAS18001 yönetim sistemleri çerçevesinde hazırlanmış web tabanlı bir otomasyon projesidir. İşyeri sağlık ve güvenlik birimlerindeki tüm işlemler yazılım paketi sayesinde takip edilebilir, sorgulanabilir ve raporlanabilir hale getirilmiştir. IRONIC, web tabanlı olduğu için Intranet ve Internet ortamlarında çalışır. Intranet & Internet’e erişilebilen herhangi bir bilgisayardan ve istediğiniz zaman, raporlarınıza, sorgularınıza ve istatistiki verilerinize erişebilirsiniz. Bakımı kolaydır. Son derece önemli ve gizli olan sağlık bilgileri, kurum merkezi veritabanınızda tutulur. Böylece kullanıcı bilgisayarlarının yedeklenmesi, güncellenmesi ve ekstra güvenliğinin sağlanması gerekmez.
Hedef Kitle
IRONIC, gerek bünyesinde iş sağlığı ve güvenliği birimi bulunduran, gerekse iş sağlığı ve güvenliği hizmetini dışarıdan temin eden tüm özel ve devlet kurum / kuruluşlarında ve Ortak Sağlık Güvenlik Birimlerinde (OSGB) kullanılabilir.
Amaç - Kapsam & Kullanıcı Profili
IRONIC özellikle işyeri sağlık ve güvenlik birimlerinin işlerini kolaylaştıran, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan, yönetsel kararların alınmasında, düzenleyici ve önleyici aksiyonların planlanmasında etkin rol oynayan entegre bir çatı sunar.

Akademedya Yazılım'ın 2005 yılından bu yana alanında yetkin işyeri hekimi, iş güvenliği uzmanları ve işyeri sağlık & güvenlik birimi çalışanlarının danışmanlığında sürekli geliştirdiği IRONIC, Türkiye'de 500+ kurumsal firmada ve çeşitli OSGB'lerde 1.000.000+ üzerinde uç personele sağlık ve güvenlik alanında hizmet verecek şekilde kullanılmaktadır. Sağlık ve güvenlik birimlerindeki tüm prosesler, yasal mevzuata uygunluk kriterleri esas alınarak, yazılım paketi bünyesindeki modüler yapı sayesinde rahatça yönetilebilmekte, iş akışındaki süreçler izlenebilir hale gelmekte, sistematik olarak depolanan verilerin esnek ve parametrik uygulama ara yüzlerinden sorgulanabilmesi / raporlanabilmesi sağlanmaktadır.

Dinamik kullanıcı-rol modeli sayesinde yazılıma sınırsız sayıda kullanıcı ekleme imkânı sunar. Uygulamanın ana kullanıcıları işyeri hekimleri, İSG birimi yardımcı sağlık personelleri, iş güvenliği departmanı çalışanları, insan kaynakları, bilgi sistemleri, üst yönetim kullanıcıları vb. olmakla birlikte; anonim ara yüzler ve son kullanıcı sağlık ve güvenlik portali modülü ile kısıtlı profillerin dışında tüm çalışanların hizmet alabileceği bir yapı sunar.
Genel Özellikleri
  • Web tabanlı
  • Kullanıcı bilgisayarlarında hiç bir kurulum ve konfigürasyon gerektirmez (İnternet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox desteği)
  • Dinamik ve güçlü altyapısı ile sektör bağımsız
  • Çoklu şirket ve lokasyon desteği ile merkezi yönetim
  • Kullanıcı dostu ara yüzler sayesinde hızlı ve kolay kullanım
  • Güçlü merkezi yetkilendirme modülü sayesinde çok güvenli
  • Active Directory ile entegre login sistemi
  • Esnek ve gelişmiş sorgulama ara yüzleri
  • Grafiksel raporlar, ofis uygulamalarına veri transferi
  • Bildirimi zorunlu formları otomatik olarak oluşturur
  • Muayene ekranlarında tüm verileri tek ekrandan ve arama motorları sayesinde hızlı şekilde girilebilme imkanı
  • Kullanıma hazır ön tanımlı veritabanı
  • Veri madenciliği desteği ile geliştirilecek karar destek modülü, iş kazası ve meslek hastalıkları sayılarını azaltıcı yönde pro-aktif yönlendirmeler yapabilme
  • Personel Kartı sayesinde, kişilerin tüm verilerini tek ekranda detaylı sunabilme
  • ICD-10 hastalık kodlarını kullanabilme imkanı , güncel hastalık ve ilaç bilgileri
  • Detaylı doküman / eklenti yönetimi modülü ile her dosya formatında eklenti saklayabilme
  • Elektronik ortamdan yürütülmeye başlanan süreçler ile önemli ölçüde kağıt ve zaman tasarrufu
  • T.C. mevzuatı, kurum standartları ve iç tüzükleri ile “Yasal ve Diğer Şartlar”ın takibi
  • Personel bilgilerini, firmanızın kullandığı herhangi bir insan kaynakları veritabanından ve uygulamasından (SAP,Humanist,Poldy,Opera,Logo, vb. programlar) otomatik olarak güncelleme imkanı
  • Gelişmiş Risk Değerlendirme Modülü
  • Eğitim ve denetim planlarının etkin takibi
  • Portal niteliğinde tasarım, etkileşimli ana sayfa ve modül kısayolları ile asistan bir uygulama
  • Ana sayfa hatırlatmaları (dashboard) ve e-posta bildirimleri ile sürekli canlı sistem
  • Developer Express geliştirme platformu ile kullanıcı dostu görünüm, şık ara yüzler, sürükle & bırak esnekliği de sunan iş zekası çözümleri, sorgu, rapor ve grafik çıktıları
  • Güncel Microsoft teknolojileri ile geliştirme ve MS Sql Server veritabanı desteği

Modüller
  • Dinamik Alt Yapı Kütüphaneleri
  • Aşı Modülü
  • Toplu Veri Transferi Modülü
  • Stok Takip Modülü
  • İç Mesajlaşma Modülü
  • Toplu E-Posta ve Anket Modülü
  • Muayeneler
  • İşe Giriş Muayenesi
  • Periyodik Muayene
  • Poliklinik Muayenesi
  • İşe Dönüş Muayenesi
  • İş Kazası Muayenesi
  • RPT Muayenesi
  • Acil Müdahale
  • Hemşirelik Hizmetleri – Revir İşlemleri
  • Kontrol Muayenesi
  • Danışman Hekimlik
  • Sağlık Kurul Raporları
  • Tetkik İsteği
  • Gebelik Muayenesi
  • Dış İstirahat Kayıtlarının Takibi
  • Odio Kontrol Muayenesi
  • Solunum Fonksiyon Testleri
  • Sorgular - Raporlar - İstatistikler
  • Muayene ve diğer veri giriş modüllerinden girilmiş tüm verilerin istenilen parametrelere göre sorgulanabildiği sorgu ekranları
  • Sistemde depolanan her verinin sorgu ve istatistiğinin alınabilmesi
  • Sorgu sonuçlarını ofis dokümanlarına aktarabilme (excel, word, pdf vb.)
  • Amaca yönelik ön tanımlı sorgulamalar
  • Oluşturulan sorgu kriterlerinin şablon olarak saklanabilmesi
  • Bildirimi zorunlu tüm formları (işe giriş formu, iş kazası formu vb.) otomatik çıkarabilme
  • Yazıcı çıktısı gerektiren tüm formların (reçete, sevk formu, istirahat formu vb.) otomatik oluşması
  • Personel odaklı ön tanımlı sorgu ve istatistikler
  • Tamamı sürükle bırak ve pivot tablo mantığı üzerine kurulu dinamik, kullanıcı dostu istatistikler
  • Yıl, ay, organizasyon ve daha birçok kriter bazında istatistikler alabilme
  • Sayısal istatistiklerin tek tuşla alınabilmesi
  • İstatistiklerde otomatik grafik alabilme
  • Sayısal istatistik sonuçlarının drill – down veri incelemesinin yapılabilmesi

Sektörde Lider

2005 yılından bu yana birçok farklı sektörde, 500+ kurumsal firmada, 1.000.000+ çalışanın iş sağlığı ve güvenliği verilerini IRONIC ve İSGPRO yönetiyor.

Tecrübe

14+

Yıllık
Tecrübe

Kurumsal

500+

Kurumsal
Firma

İSG Yönetimi

1.000.000+

Çalışanın
İSG Yönetimi

Bilgi Talep Formu