Üzgünüz, istediğiniz sayfa bulunamadı.
URL yanlış yazılmış olabilir veya aradığınız sayfa artık mevcut değil.
İş sağlığı ve güvenliği yazılımları
Müşterilerimiz en büyük destekçilerimizdir ve bizim hakkımızda ne düşündüklerini bilmek ister misiniz?
Sayın Yetkili, İşyeri Sağlık Birimi Otomasyon Programı arayışım yaklaşık 12 yıl Önce başlamıştır. Farklı işyerlerimde farklı programlar kullanıp memnun olmadığım için kendimiz oluşturmak zorunda kalmıştık. Bu da ihtiyaçlarımıza tam cevap vermediği için yaklaşık 3 yıl önce yeni bir program arayışımız olmuştur. Ulaşabildiğimiz bu konudaki programları yaklaşık 3 ay inceledikten sonra “IRONIC İşyeri Sağlık Birimi Otomasyon Programı”nı satın alıp kullanmaya karar verdik.
Kullanım kolaylığı, esnek yapısı, istediğimiz raporlara kolayca ulaşılabilmesi, yasal formları içermesi ve ulaşılabilir teknik desteği nedeniyle kullanmaktan çok memnunuz.
Bilginize sunarım.
Saygılarımla
İşyeri Hekimi
BİLGİ OSGB olarak, IRONIC OSGB YÖNETİM SİSTEMİ yazılımınızı kullanıyoruz. Zorlu, zorlu olduğu kadar sorumlulukları yüksek olan İSG. Profesyonellerimizin işlerini kolaylaştırdığınız için size ve ekibinize içtenlikle teşekkür eder, başarılarınızın devamını dileriz.
A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı
Bilgi İş Sağlığı ve Güvenliği olarak yaklaşık 5 yıldır IRONIC OSGB yazılım programını aktif olarak kullanmaktayız.
Sağlık ayağı ile başladığımız çalışmalarımız İş Güvenliği ayağının da dahil olması ile son derece verimli hale gelmiştir.
Sisteme kolayca adapte oluna bilinmekte. Tüm arşivimizi bu yazılım ile sağlıyoruz. İstediğimiz tüm bilgilere kolayca ulaşabildiğimiz gibi evrak kaybı sıfıra inmiş oldu.
Gönül rahatlığı ile herkese tavsiye ettiğim IRONIC OSGB yazılımı için, son derece profesyonel olarak çalışan Akademedya ailesine sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
Müşteri İlişkileri Yöneticisi
Euro-Line (İlk Dost OSGB) olarak IRONIC'i 2014 yılının Ağustos ayından bugüne dek kullanıyoruz.
Bizim gibi birden çok şubesi olan ve onlarca kuruma hizmet veren bir şirketin faaliyetlerini takip edebilmesi bölgeler arası standardizasyonun ve hizmet bütünlüğünün sağlanması için bu tip yazılımlar çok önemli.
Özellikle programı kullanmaya başlamadan önce yaşadığımız programın kuruma dair özelleştirme ve talep etmiş olduğumuz geliştirmelerin yapılması aşamasında Akademedya Ekibi'nin katılımcı ve pozitif yaklaşımı sürecin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağladı.
Hâlihazırda mevcut bölgelerimizde pek çok kullanıcının talepleri doğrultusunda ortaya çıkan geliştirme taleplerine planlı bir şekilde cevap alabilmek de bizce ayrı bir kıymet arz ediyor.
Özellikle yasal düzenlemeler ile sürekli değişen dinamik bir ortamda yazılımın doğru zamanlama ile bu güncellemelere adapte olabilmesi sağlayan ve Euro-Line Ar-Ge ekibi ile birlikte yakın çalışan Akademedya Ekibi' ne teşekkür ediyoruz,
Genel Müdür Yardımcısı
2013 yılında revir otomasyonu konusunda bir çözüm ortağı ihtiyacımız oldu. Konuyla ilgili yaptığımız araştırmalar bizi IRONIC’le buluşturdu. O günlerde çekinerek ve tereddüt ederek aldığımız IRONIC programı halen kurumumuzda 3500 çalışan bazında kullanmaktayız.
IRONIC'ten aldığımız farklı raporlar çalıştığımız kurumlar karşısında bizim fark yaratmamıza neden oluyor. Ayrıca programın firmaya göre farklı özellikler eklenebilmesi ve yazılımcının buna açık olması çok önemli bir avantajdır.
Programın kullanım kolaylığı, dinamik sorgulama alanları teknik desteği, özellikli raporlama sistemleri, her yerden kolay ulaşılabilir olması, güncel değişiklikleri hızlı takip edebilmesi en önemli özelliklerindendir.
Yine programın insan kaynakları programları ile entegrasyonu büyük kurumlarda işlemleri hızlandırmakta ve kaçakları önlemektedir.
Bu yönleriyle İşyeri Sağlık Birimi otomasyon programı arayan herkese tavsiye ediyorum.
20.04.2015
İşyeri Hekimi
Asıl amacı olan işyeri hekimliğe için gerekli olan ekranlardan hiç bahsetmeye gerek yok. Çünkü bu konuda her türlü ihtiyacı karşılamaktadır. Daha iyisinin olmadığını söylemekle yetineceğim.
Büyük bir kurum olarak değişik her türlü taleplerimize adaptasyon sağlamaları ve bunu güler yüz ve öz veri ile en kısa sürede gerçekleştirdikleri içinde teşekkür ederim.
Programın geliştirilebilir olması her türlü taleplerimize olumlu yaklaşılması ve talep doğrultusunda değişik alternatiflerinde sunulması konusunda da ayrıca teşekkür ederim.
Danışmalık hekimliği, spor katılımı muayenesi, psikolog muayenesi gibi ekranların yanında diyetisyen ve anket gibi modüllerin de ilave edilebilmesi asıl amacımız olan işyeri hekimliği yanında ki tüm ihtiyaçlarımızı da rahatlıkla karşılamaktadır.
Poliklinik hizmetleri için gerekli olan poliklinik defterini tutması istenildiği şekil ve tarih aralığında yazdırıla bilirliğine ilaveten hem poliklinik defterinde hem de reçete yazmada (tanılarda ICD kodları ve ilaç listesinde) SGK yönetmeliklerine uygun olması ve güncellene bilirliği ve konulardaki arama motorunu hızlı ve rahat kullanımı işimizi çok kolaylaştırmaktadır.
Yönetmelik değişikliklerinin yakında takip edilmesi ve değişen yönetmeliklere göre değişikliklerin uygulanması programının uzun süreli kullanılması konusunda endişelerimizi tamamen ortadan kaldırmakta ve gönül rahatlığı ile kullanılmasını sağlamaktadır.
Çıkarılabilen istatistiklerin çok çeşitli ve seçenekli olması her türlü istatistik ihtiyacımızı karşılamaktadır. İstatistiklerin hem tablo hem de grafik olarak çok seçenekli bir şekilde çıkarılabilmesi hem kendimizi değerIendirmekte hem de üst makamların istedikleri grafik ve istatistikleri her türlü karşılamaktadır.
Birbirinden ayrı düşünülmesi mümkün gözükmeyen iş yeri hekimliği ve iş güvenliği uzmanlığı içinde istenildiğinde entegre olabilen ayrı bir iş güvenliği modülünün olması ise iş yeri hekimi ve iş güvenliği uzmanı arasındaki koordinasyonu kolaylaştırmaktadır.
Kurumumuzda program sorumlusu olan bir hekim olarak programın küçük büyük her kurum ve şirketlerde uzun vadeli her türlü ihtiyaçlarımızı karşılayabilecek bir program olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Saygılarımla
İstanbul Büyükşehir Belediyesi
İETT Genel Müdürlüğü
İş Sağlığı ve Güvenliği Müdürlüğü
İşyeri Hekimi